maanantai 6. lokakuuta 2014

Kierrätystä osa 2

Moi!!

Kyllä, eilen sitten siirreltiin huonekaluja... On se aina yhtä ihanaa :D Alla kuvaa olkkarista, jossa tv-tasona on nyt siis eteisen kenkäteline. Kuvia muista huoneista en nyt jaksanut otella...

Tällästä tänään, näkyillään taas :)

-Krista-

Mä jotenki niin tykkään tuosta tasosta nyt! Onhan se livenä tietty tuhat kertaa hienompi, mutta kyllä tunnelma välittyy?

Tämä on mun happywall2. Sukset on idea facebookin jostain sisustusryhmästä. Nuo valokuvakehykset oon tuunannu, laitampa seuraavan postauksen sitte niistä :) Tuolit tuunasin viime kesänä. Ne oli tummat, vihreällä sametti(!) kankaalla päällystetyt istuinosat... Kukan tilalle oon ettiny pyöreää sivupöytää. Jos tiedät mistä sellasen saan, huuda hep!

Kuvat tuli vähän väärässä järjestyksessä tänne, mutta tämä osio löytyy olkkarin ikkunan alta. Aarteita <3

Tuohon sohvan taa seinälle tulee se Billy-hylly! Siellä mun kaiffarit, James, Audrey ja Bob odottelee pääsyä johonkin uuteen paikkaan :)

Lähikuva kirja-aarteista. Mä näitä jaksaasin kuvata vaikka kameran rullan täyteen!

Tässä olkkari nyt toisesta kulmasta kuvattuna. Siellä näkyy aarre-osastoki hienosti :)