torstai 1. tammikuuta 2015

2015

Hyvää tätä vuotta!!

Niin vain vuosi vaihtui. Meillä hyvinkin perinteisissä merkeissä, olimme siskoni luona kylässä Espoossa :) Reissun aluksi kävimme sunnuntaina 28.12. Vain elämää -konsertissa Hartwall Areenalla. Olipahan muikeat kemut! Oi oi oi ja oi. Laitan huomenna kuvia konsertista. Erityisesti mua säväytti koko kauden aikana Samuli E. ja hänen versionsa Apulannan kappaleesta Teit meistä kauniin. Mutta siitä sitten huomenna kuvia tulossa :)

Tykkään joulusta, mutta tykkään tosi kovasti myös sen pois siivoamisesta. Uusi vuosi antaa luvan uudelle alulle, jotenkin oon aina ajatellut niin. Viime vuosi oli kertakaikkisen ihana, joten tuskin tämä kuluvakaan pettymystä tuottaa... :) Sisustuksellista ideaa selailin tässä joululoman aikana Pinterestistä ja sieltä löytyikin seuraava projekti mitä alan kehitellä. Se tarkoittaa HappyWallin siirtymistä, keksin nimittäin eteisen seinälle uusia juttuja :)

Puutarhaunelmien suunnittelua ja toteutusta aloittelen nyt myös tammikuulla jo. Hyvin suunniteltuhan on jo puoliksi tehty? En tiedä vielä, miten aloitan tuon projektin, mutta luulen senkin selkiintyvän kun sen aika on.
Vielä yks juttu. Nimittäin mua on hirvittävästi alkanut kiehtoa Englannin kuningashuoneen historia ja sen perinteet. Oon etsinyt kirjallisuutta aiheesta, mutta tosi hintsusti oon löytäny (lue: en yhtään). Jos sä tiedät jotain moisesta, niin vinkkaappa mulle vaikka FB:s tai täällä :)

Nähdään siis huomenna!! Kivaa loppuviikkoa ja tammikuun alkua sulle :)

-Krista